![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forhandler
|
Akkurat nå er det flotte SPS korallr hos Dyrego på Kvadrat i Stavanger/Sandnes.
korall22 - Aquafreaks Billed Galleri korall12 - Aquafreaks Billed Galleri
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
2 flotte korall sendinger på kort tid, fantastisk bra jobba |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
Utrolig flotte be blå acroporane. Kunne virkelig tenke meg de. Finnes det noen liste over hva du har tilgjengelig, og priser?
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
Vekdig fine ja,og fikk med bl.annet en slik forrige sending som kom inn i Stavanger Vokser fint her,og begynner å få ett bra utvalg i fargenyanser på slike lekre Akropora typene her ute på øyen nu,og har jo hele tiden hvert stor "fan" av slike "dunete" Acroer. Du har jo en grønn selv da Torbjørn,som jeg kjøpte en avlegger av sist jeg var hos deg,og disse er akkurat like,bare i blå nyanse.. Lå vel rundt en halv"høvding" i pris,sist sending, mener jeg..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 14th August 2010 kl 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ser ut som dere vestlendinger har fått noen godiser av koraller, kjempe
Er det noen ordentlig rosa akroer for salg også?
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
De fikk inn iallefall 3 rosa acropora mille, men alle er solgt. Er ganske mange som har denne i stavanger etterhvert, burde ikke være umulig å få avlegger av.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Kjøpte og en lilla acropora ...blir spennende å se om jeg får til disse kvistene i Nano karet ..
nybegynner , med aquamedic anthias 530 liter + 120 liter sump. Lys : gieseman infinity 2 x 250 watt reeflux 12000 K og 4 x 54 watt T5 Reaktor med biopellets ,NYOS ZEN compact cone 250 skummer , Reaktor med Matrix . Grotech doseringspumpe , kjører balling+ En fin blanding av mykt , hardt og fisk i karet .. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dyrego | Mack | Pratemakeren | 0 | 6th October 2007 14:52 |
| dyrego nettbutikk/betalings problemer | joachimB | Pratemakeren | 3 | 20th May 2007 20:01 |
| Bestille fra Dyrego..? | joachimB | Ny til Hobbyen | 2 | 22nd March 2007 09:08 |