![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
gikk igjennom noen eldre bilder, det er ca. 4-5 uker mellom før og etter bildene...hadde bare alle vokst like fort som hystrixen :?
Før: ![]() Etter: ![]() Før: ![]() Etter: ![]() Før: ![]() Etter, den ene halvdelen er tydeligvis treigere på utfargingen enn den andre:
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Flott vekst og de har fått bra farger :-)
den siste der har jeg kommentert i tråden din og tror forblir gul på ene halvdelen der.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
tror ikke den forblir gul, selv om det ikke kommer så godt fram i bildene, så blir den mer og mer lilla i tuppene...
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
for ca.2 uker siden så klarte jeg å brekke av en avlegger fra den gule delen av korallen. På bildet så er den helt gul, men på bildet under som er tatt idag så kan man klart se at den har begynt og farge ut:
![]() den har begynt og få lilla tupper, og basen er også temmelig lilla: ![]() så jeg er temmelig sikker på at den kommer til og farge ut etterhvert 8) |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Utrolige vekst...
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Kjempebra Joachim
Godt det kom litt korallbilder igjen fra deg nu Det har hvært litt mye "fiskesuppe" fra din kant nu i det siste.. :lol: :lol:
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
nå så begynner jeg å få innstillingene til kameraet under kontroll, noen bilder tatt under mer korekte innstillinger:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ser veldig bra ut og utrolig flotte bilder
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
takk!
her er det nyeste innkjøpet.., den er temmelig bleik, så det skal bli spennende å se hvilken farge den farger ut til. Vil tippe at den blir rosa/oransj..??
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen bilder fra 17 mai | torae | Dykking, bilder og fotografering | 34 | 5th February 2010 18:59 |
| bilder....?? | leffa | Pratemakeren | 4 | 12th January 2008 20:48 |
| noen bilder til:) | alf-magne | Tropiske Koraller | 4 | 10th January 2006 01:00 |
| noen bilder:) | alf-magne | Tropiske Koraller | 8 | 20th December 2005 20:10 |