![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Junior Member
|
Jeg er blevet kontaktet af en god ven jeg har på jeres forum om jeg vil lægge min artikkel om Kirurger op på jeres side.
- Det ville jeg gerne, men jeg er kun givet tilladelse til at anvende den på min egen side. Men jeg vil gerne dele artiklen med jer: Bio Aqua No3 Bio Aqua No3 Artiklen er oversat med tilladelse af Robert Fenner: Acanthurus
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Burde vel nesten lagt denne tråden inn under "gode opplysninger om Kirurger",eller hva sier du H.a.Z
Likte den selv da..
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
- Tak for komplimentet! Uanset min gode vilje kan jeg ikke give denne tilladelse, idet at jeg ikke har forfattet artiklen. Jeg har kun oversat Copyright beskyttet materiale med tilladelse af Robert Fenner. Man er selvfølgelig velkommen til at oprette link til artiklen!
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg har lagdt denne under Artikkler. Nærmere bestemt Fisk/sjøhester..
Her er linken: http://www.aquafreaks.no/forum/fisk-...html#post24020 Takker for hjelpen Flemming |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
Venligst Flemming
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Et par artikler mere
A. sohal: Bio Aqua No3 Ctenocheatus: Bio Aqua No3 - I er meget velkomne til at give kritik og komme med rettelser til ting som I mener kunne være bedre På forhånd tak, Flemming
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
Da har jeg lagdt inn de siste også
Er greit og få de inn sammen med de andre artikklene... Til senere hvis du oppdaterer siden din Flemming, så kan du selv også oppdatere/legge inn flere her hvis du ønsker |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hej Tage.
- Takker! Det ser jeg nu Jeg har tilladelse til hele Fenners materiale, så der kommer mere... B. la: Naso Kirurgerne og Slægten Zebrasoma, som jeg fælles kalder Sejlfinner arbejdes på i øjeblikket. Desuden arbejdes på artikler om Kemien, som i forvejen findes lidt af på min side. Og tillige to store artikler om Kejsere!
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/tropiske-fisk/3225-artikkel-om-kirurger.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Artikkel om Kirurger generelt. | This thread | Trackback | 4th December 2008 14:10 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bra artikkel ang. farger | espeng | SPS små polyppede stein koraller | 15 | 18th February 2009 21:11 |