| Tropisk Oppdrett Ett diskusjonsforum som tar for seg oppdrett av tropiske fisk og dyr. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#111 (permalink) |
|
Member
|
Har hatt ett par havarerte pumper i sommer selv, og merker at ting går fryktelig tungt om dagen her også. Ting ser ikke ut, og reolen min er en grønn suppe av alger....
Men snart kommer høsten (føles egentlig som at den er kommet allerede her), så da får vi satse på at lysten kommer tilbake igjen Skulle du være forbi Grenlandsområdet en gang, så har jeg ihvertfall ett yngelpar av Banggaier her som har lekt, som du kan få med deg hjem
|
|
|
#112 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei
jeg har en del kontakt med Atlanterhavsparken og jeg var der i dag, de er intresert i nork opdrettet fisk. Hvis dere er intresert i å selge så ta kontakt med Sigbjørn Anton lærstad eller bare Anton. Jeg snakket med han i dag og nevnte at jeg hadde kjøpt bangaier med kimhans, så han øsket å komme i kontakt med norske oppdrettere. |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
Moderator
|
Da får det paret jeg har nå en siste mulighet. Om det ikke går denne gangen overføres hunnen til sumpen.
Det ser ut til at eggene er noe mørkere denne gangen, så det er et ørlite håp om at det går. Planen var at hunnen skulle være fjernet allerede, men jeg ville være 100% sikker på at jeg fjerner rett fisk. Nå skal det ikke være særlig tvil lengre |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|