| Tropisk Oppdrett Ett diskusjonsforum som tar for seg oppdrett av tropiske fisk og dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Tøft
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Nei så utrolig kuuult Hans
Dette var morro nytt Jeg var jo på en lyn visitt i går, kansje det var det som gjorde det hehehe |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
|
Da kommer jo algepastaen til nytte
Hold oss oppdatert om du skal prøve å få dem til. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Grattis!! Mine har også lagt egg en stund på den rosa milleporaen. Noen som har noe info om oppdrett på dem. har tatt noen kjappe søk på google uten å finne noe særlig.
rotiferene mine gikk dukken her sist mnd, men har fremdeles phytopasta så om noen har noen rotiferer kan jeg være interessert. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Det ligger bitte litt info om dem på mofib
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Det var ikke så voldsomt motiverende lesing på mofib?
Vi får se, jeg har ihvertfall den algepastaen ja. Kan jo prøve meg på banggai og. Skulle bare ha ordnet et ordentlig yngelkar som Torhav har beskrevet tidligere.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Nei, søkte litt mer her nå og det virker ikke akkurat som plankekjøring. Yngelkar er laget på 5 min om du har sort søppelsekk el.l. Det jeg har brukt til å dekke en 19L, pluss på en varmekolbe og luftpumpe så er du i gang
Her er ett bilde av noen av mine (strekker seg rundt på baksiden av grenen) http://twitpic.com/87i3h Sist endret av Bård; 31st July 2009 kl 11:49. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Nei det synnes ikke jeg heller, men det skader ikke å prøve ihvertfall. Det kunne blitt litt show om det plutselig ble ført opp Norsk Gobidon Okinawae oppdrett på mofib:P |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
|