| Tropisk Oppdrett Ett diskusjonsforum som tar for seg oppdrett av tropiske fisk og dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Er det noen som har zooplankton \ rotifer? kunne tenkt å kjøpt litt da, ekstra bra er det hvis noen i bergens området som har
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Har ikke Torhav noe lignende liggende da Christer?
Regner med du har tlf.nummeret hans,viss ikke,så får du ringe/sende meg en pm Han grissler jo litt med noe oppdrett mener jeg,og ellers mener jeg han har nevnt at han hadde ett eller annet liggende. Har jo Pjott også da.. Sist jeg var der nede hos han,stod det masse flasker med noe grønskelignende greier oppi og puttret! Har nummeret hans også ja..
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
No har eg skaffet rotiferer igjen. Om nokken trenger en liten dose e` det bare å gi en lyd.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Hvor fikk du de fra ?
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hehe
Takk for at du klarte å skaffe det så fort Jan
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
|
Hvem har rotifer gående her i Bergen for tiden? Jeg tror det blir bruk for dem her om ikke så lenge. Hadde vært fint om jeg fikk kjøpe en dæsj for å ha gangen i det når de først trenges. Om det finnes SS rotifer der ute er jeg veldig interessert i de.
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
Hei Torhav.
Om du ikke finner noen hjuldyr i Bergen,så har altså jeg noe som er oppe å går. Mvh Sverre |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Phyto/zooplankton: hvem, hva, hvor og hvordan? | Torhav | Tropisk Oppdrett | 65 | 12th February 2011 09:32 |
| Hvem er dette? | sloppy | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 2 | 12th February 2008 16:36 |
| Hvem spiser hva? | Reptilus | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 1 | 15th March 2004 00:13 |