| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Som tittelen sier har jeg et behov for saltvann. På torsdag eller fredag kommer det nye karet mitt (etter planen, i hvert fall
CP |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Sitat:
Har du fortsatt avleggere til meg? Per Einar |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Stemmer det, men det er relativt kostbart!
Joda, har litt, må bare få det over i det nye karet så jeg har litt mer oversikt CP |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hvorfor lager du ikke bare vann selv sånn som alle oss andre?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
har vel med mengde å gjøre
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Det er helt korrekt!
Har x-antall dunker under produksjon, men det er alltids greit med litt mer Det var litt lettere i glansdagene da jeg dreiv på med ferskvann gitt; bare å koble en slange på krana og fylle opp! CP |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Akkurat ja
![]() Du vurderer ikke sjøvann da? Eller er det kanskje ikke så gunstig å hente nå på sommeren? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Men takk for tilbudet!
Har vurdert sjøvann, og vil nok bruke det om det kniper, men har forstått det som at vannet ikke det er helt optimalt nå for tiden... CP |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Sitat:
|
||
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Phytoplankton i Trondheim | Agathos | Trøndelag saltvannsklubb | 2 | 22nd November 2010 09:44 |
| Fersking i Trondheim | JLøe | Trøndelag saltvannsklubb | 0 | 21st November 2010 19:58 |
| Hjemmemøte Trondheim | CSP | Trøndelag saltvannsklubb | 9 | 1st February 2010 07:21 |
| ny på saltvann, trenger råd | steink | Ny til Hobbyen | 7 | 14th March 2006 00:05 |