| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Skulle hatt noen biter med glass, men har ingen ide om hvilke glassmestere det kan være fornuftig å henvende seg til her oppe. Noen som har tips til hvem jeg bør forhøre meg hos?
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Er det ikke bare å ta en telefon til hver av dem...?
Glassmester Trondheim - Gule Sider® Bare vit hva du trenger før du ringer, så får du et greit sammenligningsgrunnlag. f.eks. 1 stk 6mm x 400mm x 200mm eller hva du enn trenger. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Det kan jeg naturligvis gjøre, men det kan jo hende det er noen som har tips til hvem som har mest fornuftig priser. Så slipper jeg å ringe 20 telefoner, og så kan andre finne samme info her inne senere, uten å måtte ringe de samme 20 telefonene.
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Prøv orkla isolerglass da, de har i allefall rimelige priser.
Fikk halve prisen hos de kontra de i Trondheim på en glassplate på 10mm*750mm*1100mm. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Takk for tipset, skal ta kontakt med de imorgen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
bare sånn på tampen før energien stikker av helt,
få tak i joppe, svogern hans er nok behjelpelig. eller så vil jeg just nu anbefale å ta raskt kontakt med dingo her på forumet, han bor nå i kristiansand, og jeg har en kompis med bil der just nu. dog... kennethn på korallen bruker å være behjelpelig med mye rart som ikke står på hjemmesiden |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Hei ta kontakt med disse gutta og si du driver med saltvann så får du hjelp
A-GLASS | HJEM |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Stavanger trondheim | Borge | Trøndelag saltvannsklubb | 2 | 26th May 2011 00:57 |
| Phytoplankton i Trondheim | Agathos | Trøndelag saltvannsklubb | 2 | 22nd November 2010 09:44 |
| Fersking i Trondheim | JLøe | Trøndelag saltvannsklubb | 0 | 21st November 2010 19:58 |
| Hjemmemøte Trondheim | CSP | Trøndelag saltvannsklubb | 9 | 1st February 2010 07:21 |