| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack (2) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Junior Member
|
Inviterer herved til hjemmemøte 16.februar i forbindelse med ettårs-jubileum av mitt akvarie.
Adressen er Skyttervegen 2a, 7088 Heimdal Et grå-blått hus. Kart Møtet starter kl 19.00. Hadde vært fint med tilbakemelding på tråden, så jeg vet sånn ca hvor mange som kommer. mvh. Eric |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kjempe, kommer også
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Satser på å få det til!
CP |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da tar jeg med overflow boksen din. Ble ikke one av fiskene til morgen når han dro sørover. Heh, India faktisk
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
Skal se om jeg rekker det, er ikke ferdig på jobb før kl 20. og tidsklemma etter det
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/trondelag-saltvannsklubb/4033-hjemmemote-16-februar.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Bilder « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 10th February 2011 14:37 | |
| Mykkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 5th February 2011 23:42 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjemmemøte februar | torae | Trøndelag saltvannsklubb | 13 | 5th February 2010 08:10 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Februar/2009 Skakksiden | Tage | Kvartalets Gullkorn | 7 | 1st February 2009 12:32 |
| Jeg skal til sharlm ei sheik (Egypt) i februar | Nikita | Pratemakeren | 1 | 15th September 2007 13:38 |