| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack (2) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Administrator
|
Heisan alle dere her inn i klubben
![]() Jeg registrerer at det begynner å bli en del tråder her inne i "gutte klubben". Så hvis dere ønsker å legge inn underforum med f.eks Hjemme møte/akvarie møte eller lokalt salgs/bytte/gi bort underforum, så kan dere jo eventuelt ta dette opp på neste møte deres å velge en eller 2 moderatorer som vil få tillgang til Trøndelag saltvannsklubb og de hjelpemiddler som skal til for å holde underforumene ryddig og og oversiktlig etter deres egne ønsker? Mvh Tage Andersen |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Vi er vel egentlig få nok, slik at vi kjenner hverandre. Lager ikke mange trådene.
Og jeg liker ikke lete gjennom masse underforum Det var jo bare min mening, regner med at dette blir ett lite samtale emne så få vi se hva gjengen kommer frem til. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Derfor enklere å finne enkelt poster hvis de sorteres. Men det får bli opp til dere som poster her inne... enn så lenge.
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/trondelag-saltvannsklubb/4017-trondelag-saltvannsklubb.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Mykkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 10th February 2011 19:02 | |
| Balling « Korallen.no | This thread | Refback | 2nd February 2011 10:29 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| SPS Ønskes kjøpt i TRØNDELAG | SalTiE | Trøndelag saltvannsklubb | 1 | 21st December 2010 21:41 |
| Blackback Butterfly - Trøndelag | fredrik | Selges | 1 | 3rd June 2007 17:18 |
| Wrasse - Trøndelag | fredrik | Selges | 1 | 31st May 2007 20:08 |
| Sørlandet saltvannsklubb | Tage | Sørlandet Saltvannsklubb | 3 | 27th March 2007 07:20 |