| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack (3) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Hei
Jeg er helt i startfasen av oppstarten av ett lite saltvannsakvarium, 75 liter. Har drevet mye med Malawi tidligere, men er fersk innen saltvanns verden. Følgende er bestillt foreløpig: 75 liter helglass akvarium 2x 24W T5 armatur Tunze 9002 nano skummer. 2x sun sun sirkulasjonspumper. Samt varmekolbe, refraktometer og annet utstyr. Mangler vanntester og innhold i karet. Har bestillt 5 kg LS hos ReefExpress. Trenger sikkert mer etterhvert, men ønsker å se hvordan kvaliteten er før jeg bestiller mer. Noe annet jeg trenger nå i oppstarten? Noen som har lyst til å komme med litt tips? |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/trondelag-saltvannsklubb/3967-fersking-i-trondheim.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Kjempetilbud pÃ¥ 1150 liters akvarium. Optiwhite med svart bakvegg « Korallen.no | This thread | Refback | 7th December 2010 01:26 | |
| Video: ATI PowerCone 200 « Korallen.no | This thread | Refback | 28th November 2010 18:55 | |
| Eksempler pÃ¥ koraller som er pÃ¥ lager. « Korallen.no | This thread | Refback | 23rd November 2010 02:46 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Phytoplankton i Trondheim | Agathos | Trøndelag saltvannsklubb | 2 | 22nd November 2010 09:44 |
| Mykis gis bort i Trondheim | CSP | Pratemakeren | 3 | 24th October 2010 17:08 |
| frakt fra moss til trondheim | Borge | Trøndelag saltvannsklubb | 8 | 12th September 2010 19:57 |
| tur/retur trondheim-bergen | Borge | Pratemakeren | 0 | 11th April 2010 22:47 |
| Hjemmemøte Trondheim | CSP | Trøndelag saltvannsklubb | 9 | 1st February 2010 07:21 |