| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack (10) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hei! Bare så det ikke blir noe bom på hvilken dag flytting er, lørdag 6 nov. ca kl 1100 i Høiliveien. Jeg blir kjempeglad for de som har anledning til å stille opp. Fint om jeg kan få en tilbakemelding på om du kan og om du har stort/mindre stort plastfat og/eller en varmekolbe å låne bort en kortere periode
Ser frem til sosialt samvær
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Jeg kommer! Jeg kan ta med én varmekolbe. Ellers har jeg ca 8 25-L plastdunker som kanskje kan frigjøres dersom du har brukt for dem. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Regner med jeg også kan stille.
Kan ta med en varmekolbe + 2 stk 130L plastkasser med lokk (dim: 79x57x42). Har noen vannpumper og en liten skummer også dersom du har behov for å låne. Øyvind |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
1000L putter vi i garasjen i det nye huset 1. .
spørsmålet mitt er da, skal vi hente denne først denne datoen? dvs før vi kommer til deg og begynner å laste inn i bilen. Jeg fyller opp så godt jeg kan med destillert vann på forhånd, antakelig ikke full, men får se om jeg drar nedover på fredagen og kobler opp annlegget på denne istedet for 200L fatet det står på nå. ja boring sump rør og tilkoblinger du har alt slikt i rute, og til hvilken dato? tenker ikke bare på 6. her, men er jo litt forarbeid som må gjøres. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Blanding av vann må gjøres i god tid før den 6 med tanke på riktig saltinnhold og temperatur. Dette tar vi en nærmere avklaring på tlf. Børge.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Kommer, og har 250w varmekolbe og noen 25-liters dunker ved behov.
CP |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg må bare si beklager at jeg kan ikke stille opp , vi åpener kiosk også på lørdag
Mvh. Eric Nguyen |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Om du trenger hjelp kommer jeg.
Jeg kan alltids få frigjort noen 25 liters dunker, eventuelt fylle disse med OM vann om dette trengs. Har ei lita sirkulasjonspumpe, en varmekolbe og en liten skummer med luftpumpe om du har behov for dette. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
+ 2x30 liters dunker, til utlåns
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/trondelag-saltvannsklubb/3951-flytting-lordag-6-nov-800l-kar.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Utstyr « Korallen.no | This thread | Refback | 6th November 2010 22:28 | |
| Korallfarmen « Korallen.no | This thread | Refback | 3rd November 2010 07:43 | |
| Om Korallen « Korallen.no | This thread | Refback | 2nd November 2010 01:11 | |
| Fisker « Korallen.no | This thread | Refback | 1st November 2010 13:14 | |
| Balling « Korallen.no | This thread | Refback | 1st November 2010 09:54 | |
| Nyhet : ReefPearls « Korallen.no | This thread | Refback | 31st October 2010 20:13 | |
| Ã…pningstider Korallfarmen « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 30th October 2010 11:31 | |
| Ny forsendelse av fisker og koraller « Korallen.no | This thread | Refback | 28th October 2010 21:40 | |
| Mykkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 28th October 2010 12:26 | |
| Video: ATI PowerCone 200 « Korallen.no | This thread | Refback | 28th October 2010 12:13 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| torae sitt 800L | torae | Akvarie 600L eller større | 213 | 15th February 2011 22:38 |
| Vurderer å selge Whoa 800L | torae | Trøndelag saltvannsklubb | 1 | 2nd August 2010 13:08 |
| Stormøte lørdag 13. mars, Langhus (Ski) | Lenen | Akvarieklubben saltvannsforum | 2 | 24th February 2010 23:41 |