| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack (3) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hei! Er det noen i Trønderlag som har en egnet flaske for CO2 til salgs? Er ute etter ei flakse på 6 til 20Kg.
Leieavtalen med Yara går ut nå og det er lite aktuelt å fornye den leiekontrakt.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Jeg har kjøpt av NOHA her i Bergen. De har fjernet stigerøret og satt på rattventil på et utgått CO2 apparat. Mener jeg betalte rundt 600 kr for dette.
Vil tro de fleste brannvern bedrifter har noen sånne flasker liggende. Om NOHA ikke kan hjelpe, kan sikkert en av de andre som måtte befinne seg der oppe bidra med et apparat. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Dra ned til Albert Olsen i fossegrenda, og kjøp gass, si hva du skal ha det til, så henter de somregel ett kassert brannslukningsapparat og tar ut stigrøret. du betaler bare for gassen (mener det var 50 kr kiloen for gassen)
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takk for tilbakemelding
Da skal jeg ta meg en tur. Men om det er noen som har tilgang på en flaske større enn 6kg så er det knall.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
tjass du vet
hvor stor er en flaske på 6kg. har jo noen flasker stående en plass som er passe smidige, men ikke så små som pc høytalere for å si det slik |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da er en 20Kg flaske i hus, mange takk
Tor
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/trondelag-saltvannsklubb/3925-kjop-av-co2-flaske.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Utstyr « Korallen.no | This thread | Refback | 6th October 2010 22:38 | |
| Video: ATI PowerCone 200 « Korallen.no | This thread | Refback | 1st October 2010 06:51 | |
| Steinkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 28th September 2010 23:07 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Co2 flaske | Håndtam | Lys, filtrering & annet utstyr | 18 | 17th April 2009 18:18 |
| Co2 Flaske | Håndtam | Kjøpes | 1 | 14th March 2009 20:59 |
| Dummeste kjøp? | Mack | Ny til Hobbyen | 3 | 25th April 2007 23:03 |
| Co2 Flaske 500g JBL proflora selges | Robin | Selges | 0 | 30th March 2007 13:25 |
| spørsmål om co2 flaske.... | alf-magne | Pratemakeren | 4 | 16th June 2006 14:08 |