| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack (4) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
|
muhaha, selvsagt kommer jeg også, driver bare å kjøpeslår om når jeg får lov til å dra utover, håper kanskje å få sitte på med noen om det går?
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det må da være flere som har anledning til å dra til Thomas for en hyggelig prat nå når sommeren er over
Tor
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Junior Member
|
Regnes jeg som flere Tor?
Vil gjerne samkjøre med noen jeg også. Tor og Børge? Ellers, benytt gjerne listen vi har og send ut mail på treff. Bare tilfeldig at jeg var innom her nå.... |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Jeg skal sitte på med CP, men det er kanskje plass der, CP Det var det med mailliste og den harde kjærne da som bruker AquaFreeaks Snakkes.
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Ellers er det varslet knallvær , så ingen av argumentene dine kommer til å være noen trekkplaster Og husk ,"akvarierommet" er ikke så digert , og jeg har ingen partytelt ... men komme den som komme vil , jeg har litt plen , med saltvanns-damm ...og hagemøblene er ikke ryddet bort enda !
mvh Thomas Sist endret av clown; 3rd September 2010 kl 22:47. |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Senior Member
|
da er det avgjort, jeg kjører selv og kommer litt senere.
pitstop i buvika. |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Junior Member
|
Flere som tenger plass i bil til Thomas?
Jeg og Roar kjøre fra Am-Car senteret på Tiller ca 18.00 Tlf: 90163611
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Junior Member
|
Får vel hive meg med jeg også, men har ikke peiling på hvor jeg skal, så kan hive meg med de som kjører fra tiller ca kl 18.00 (har egen bil)
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Ser ut som om jeg også blir med og hilser på
~Øyvind |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/trondelag-saltvannsklubb/3793-hjemmemote-i-september.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Ny forsendelse av fisker og koraller « Korallen.no | This thread | Refback | 8th September 2010 14:03 | |
| Balling « Korallen.no | This thread | Refback | 8th September 2010 10:08 | |
| Nyhet: D-D Bio Pearls « Korallen.no | This thread | Refback | 5th September 2010 14:21 | |
| Korallfarmen.no | This thread | Refback | 2nd September 2010 13:20 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra Galleriet vinner (September/2009) Torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 6 | 1st September 2009 21:39 |