| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack (9) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hei! Jeg skal ned til Joss, denne uken, for å hente koraller. Om det er flere som har interesse av å kjøpe derifra så tar jeg gjerne med de også til Trondheim. Bestilling skjer til Korallfarmen.no
Forutsetningen er at forsendelsen kommer som planlagt. NB!! Korallene MÅ hentes hos meg den kvelden jeg er tilbake i Trondheim. Tor
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hvortid er du der nede da foresten Tor? :-)
Skal jo ned blandt annet der selv jeg også,og hadde jo hvert greit å se fjeset ditt også da i den annledning(smil) er der nede utpå Fredagen den 21/05, tenker jeg.. sant og si ikke helt sikker på klokkeslett,da han bare er en av fire jeg skal innom denne Fredagen,og med det snakketøyet jeg besitter her... går det gjerne litt lengre tid hos hver enkelt enn anntatt,he-he.. Får håpe ikke det blir flere utsettelser denne gangen da foresten,i og med att jeg har fått med meg de er litt "på tuppa"nu,i forbindelse med dette "askegreiene",som er samtale emne for tiden. Kenneth,n skremte vettet av meg med dette i dag..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 16th May 2010 kl 19:44. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/trondelag-saltvannsklubb/3748-kjoring-av-koraller-fra-jossi-korallfarmen-trondheim.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Bilder: Koraller fra Indonesia « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 20th May 2010 20:08 | |
| Bilder « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 20th May 2010 11:26 | |
| Om « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 19th May 2010 22:56 | |
| Endelig er korallene i hus « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 19th May 2010 22:35 | |
| 3000L « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 19th May 2010 21:59 | |
| Fiskefangst utenfor Thousand Islands, Java « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 19th May 2010 21:25 | |
| Følgende koraller kommer: « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 18th May 2010 19:07 | |
| And we have a lift of from Jakarta!! « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 18th May 2010 09:21 | |
| Liste over koraller « Korallfarmen.no | This thread | Refback | 17th May 2010 23:13 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjemmemøte Trondheim | CSP | Trøndelag saltvannsklubb | 9 | 1st February 2010 07:21 |
| Hjemmemøte Trondheim i oktober | CSP | Trøndelag saltvannsklubb | 11 | 21st October 2009 16:37 |
| Fisk, koraller, nyttedyr, levende stein mm. selges Trondheim | Vizar | Selges | 3 | 22nd January 2009 15:12 |
| Trondheim, Koraller / avleggere byttes | alex3d | Tropiske Koraller | 4 | 25th January 2007 21:00 |
| Kjøpes, bosted Trondheim | horik | Kjøpes | 0 | 25th October 2006 20:18 |