| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Etter en noe slapp start på året angående hjemmemøte så blir det hjemme hos meg torsdag 4 februar klokken 1900. Adressen er Høiliveien 19 på Tyholdt.
Fint om noen tar med avleggere for salg og bytte. Alle er hjertelig vel kommene Tor, Mob. 90995090
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
selvsagt skal jeg prøve og komme, men kjærringa har jo selvsagt begynt på magedans på torsdager og jeg har jo rollen som andrefløyte og må jo stille opp.
Må jo selvsagt høre på hvor sinna vi er og passer det seg slik så kommer vi begge to. lita og stor. lite tilbakemelding på tråden da, har dere sovna, ikke noe gøy å planlegge om det ikke er noen som verken gidder å svare og møte opp. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Jeg satser på å komme - men siden jeg ble pappa for ca en uke siden kan jeg ikke garantere det.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Gratulerer Agathos
Jeg kommer, og kan sikkert frage litt hystrix om det er noen som melder sin interesse her... Saltwater Aquarium Corals for Marine Reef Aquariums: Thin Branch Pink Birds Nest - Aquacultured
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ja barn er fort gjort. En skal sove lite i noen år for 2,5 minutters morro
selv ligger jeg på ett noenlunde 2 timers underskudd hver natt og det er tolmodig hustru som redder dagen hver dag barn i min familie sover nemmelig bare fra jeg begynner på jobb til Sissel står opp ett par timer etterpå. Lakenskrekk kalles syndromet. Svæææært arvelig, for faren har det likedann |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
mvh roar |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
Strålende tiltak og kommer gjerne hvis feature request listen tilsier go for preprod.
Jeg er fortsatt på svampestadie når det gjelder saltvann og kommer eventuelt til å spørre masse tåpelige spørsmål. Er det noe kotyme for å ta med noe på slike møter? chips/kjeks/boller/urte-te/blomster? |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Februar/2009 Skakksiden | Tage | Kvartalets Gullkorn | 7 | 1st February 2009 12:32 |
| Jeg skal til sharlm ei sheik (Egypt) i februar | Nikita | Pratemakeren | 1 | 15th September 2007 13:38 |