| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Hei og hallo,
Jeg synes det er på tide å få koraller i 130-litern min. Noen i Trondheim med omegn som har noen fine avleggere til salgs? Mvh Trond Erik |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei! Skulle gjerne hjulpet deg med avleggere, men har for tiden ikke noe da jeg nå bygger opp.
Det er helt sikkert noen her i Trondheim som har avleggere, men det ville sikkert ha hjulpet litt om du fortalte litt om hva slags type avleggere du ønsker deg (mykiser....., LPS, SPS). mvh Tor
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Jeg har vel egentlig mest lyst på mykiser og LPS'er, for å få mest mulig bevegelse i karet, men det viktigste er at de farger opp karet (er mest rosa, rødt, brunt i det nå). Så gjerne noe med skarp grønn- eller blåfarge. Nøyaktig hva det er, er mindre viktig.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Avleggere til salgs | espeng | Selges | 0 | 27th April 2008 22:56 |
| Diverse koraller/avleggere til salgs i Trondheimsområdet | clown | Selges | 0 | 13th March 2007 14:23 |
| Koraller, avleggere og snegler til salgs | kenneth | Selges | 1 | 26th June 2006 12:24 |
| Koraller, avleggere og snegler til salgs | kenneth | Selges | 0 | 7th April 2006 20:03 |
| Koraller, avleggere og snegler til salgs | kenneth | Selges | 0 | 12th September 2005 20:14 |