| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hjemmemøte Trondheim - November
Da er det vel på tide å sette en dato for hjemmemøte i november ![]() Onsdag 25.November fra klokken 19:00 er dere hjertlig velkommen til Stabells vei 1A på Byåsen. Fint om de som ønsker å komme gir et hint i denne tråden så jeg vet ca hvor mange som kommer. For de som kommer kjørende så er det parkering ute på veien! (Parkering forbudt skiltet gjelder ikke kvelds tid) Hvis noen har koraller eller noe annet akvarie relatert utstyr som de ønsker å selge/bytte eller gi bort, så er det greit å nevne det på forhånd for å lufte intresse. Mvh Karsten |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Bra Karsten! Jeg kommer.
Om det er noe som kan ta meg med i sin bil så blir jeg ekstra glad Tor |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
jeg kommer jo også, men det kommer an på om det blir bleieskifting istedet for. Det finner jeg vel ikke utav før... tja når ting skjer
kommer jeg, så har jeg bil og plukker opp torae |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Jeg regner med at jeg kommer jeg å.
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Så klar kommer jeg!!
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Må bare få ungene i seng så kommer jeg også!
CP |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Skulle gjerne tatt meg en tur for å møte gjengen i lokalmiljøet, men jeg har dessverre vakt på skytebanen på onsdag. Satser på å være med neste gang!
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjemmemøte Trondheim i oktober | CSP | Trøndelag saltvannsklubb | 11 | 21st October 2009 16:37 |
| Hjemme møte 29.November | Tage | Sørlandet Saltvannsklubb | 8 | 3rd December 2008 17:43 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) November/2008 Torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 5 | 4th November 2008 21:50 |
| Skummere selges - Trondheim | fredrik | Selges | 0 | 23rd August 2007 20:26 |
| Kjøpes, bosted Trondheim | horik | Kjøpes | 0 | 25th October 2006 20:18 |