| Trøndelag saltvannsklubb Innformasjon om Trøndelag saltvannsklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hjemmemøte Trondheim i oktober
Hei! Tor skulle egentlig ha neste hjemmemøte, men han har jo ikke noe akvarium lenger (dvs., han får det nye i uke 42 Christer |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
ja jøss, får vel stille opp da.
Er jo litt allergisk til pesten som eimer ut fra hell bil, men får prøve å overleve |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Kjempefint at du tar på deg å ha neste møte!
Jeg kommer garantert!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kunne det være en tanke hvis noen ønsket det å ta med en avlegger eller to for auksjon eller bytte. Om så er tilfelle kunne det vært lurt å si i fra om det her på frumet først, før møtet tenkte jeg.
PS! tema som vi får ta opp på hjemmemøtet er videre diskusjon om form og innhold i Tøndelag saltvannsklubb. Tor |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg kommer . God ide, jeg har god plass til avleggere
Roar |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takk til Hans Fredrik for nå har vi en gruppe for Trøndelag Akvarieklubb også
Stilig om de som kommer på hjemmemøte eller føler for tilhørigheten registrer seg under Community og Trønderlag Akvarieklubb. Etter Christers sine norskkunnskaper så er jeg som sørlending helt på jorde når det gjelder det å skrive Trønderlag i stede for å skrive Trøndelag...... |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Sånn er det å kjenne gamle lærere...
Glemte å si at adressen er Lade allé 70C, og det står Pedersen/Hatmyr på ringeklokka:-) CP |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
Trodde "Trøndelag"var gjengs over hele linjen eg,men lærer vel så lenge en lever,som de sier..
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Junior Member
|
Når dere kommer er det opp trappa, ut første dør og gå til venstre, inn den døra og så bor vi første til høyre. Det står ikke navn der, men ringeklokka fungerer
Og det heter Trøndelag ja, bare så det ikke er noe tvil om det! Tror forvirringa oppstår når man sier at en fra Trøndelag er trønder... CP Sist endret av CSP; 19th October 2009 kl 12:45. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Oktober/2008 Torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 8 | 1st October 2008 22:42 |
| Skummere selges - Trondheim | fredrik | Selges | 0 | 23rd August 2007 20:26 |
| Trondheim, Koraller / avleggere byttes | alex3d | Tropiske Koraller | 4 | 25th January 2007 21:00 |
| Kjøpes, bosted Trondheim | horik | Kjøpes | 0 | 25th October 2006 20:18 |
| Møte 25 oktober 2006 | Frogfish | Bergen Akvarieklubb | 0 | 18th October 2006 12:17 |