|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Article Tools | Visningsmoduser |
|
Published by H.A.Z
4th April 2008 |
|||||||||
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Av
MarineB
on
4th April 2008, 12:41
|
|
Hardfør og fin korall, har den selv og den vokser raskere enn alt annet :-)
|
|
Av
Villain
on
5th April 2008, 17:50
|
|
Seriatopora Hystrix er en forholdsvis enkel koral og holde. Krever bra vannkvalitet og lys for og få den inntense rosa fargen.
Vekst vil jeg si er medium. Legger ved et bilde av en av mine 8) ![]() |
|
Av
Tage
on
7th April 2008, 20:50
|
|
Meget pen korall som er i toppen av de finere sps korallene.. etter min egen mening
Vekst: (1-5): 3 Fargevarianter: rosa Spesielle forhold: Aggresivitet: nei Plassering / lysforhold: liker seg medium til høyt i karet /medium strøm Vanskelighetsgrad (1-5): 2 Her er min egen Hystrix: mellom første bilde og siste så skiller det ca 4 uker ![]() ![]() |
|
Av
H.A.Z
on
7th April 2008, 22:19
|
|
wow, var det noe endringer eller første like etter introdusering til karet?
det er flere fargevarianter. noen som har noen? |
|
Av
MarineB
on
7th April 2008, 22:35
|
|
Jeg har en grønn en, det har jo du også Han Atle :-)
|
|
Av
H.A.Z
on
7th April 2008, 22:50
|
|
din er sikkert større.. :-)
|
|
Av
MarineB
on
7th April 2008, 23:23
|
|
Ja den er vel det :-) Skal prøve å legge ut noen bilder av den ;-)
|
|
Av
alf-magne
on
8th April 2008, 05:34
|
|
den grønne heter ikke hysterix men Seriatopora guttatus så den grønne er ikke en fargevariant av den rosa.
ellers på amerikanske forum har jeg vel sett de gå over i lilla og hvite med rosa polypper tror jeg det var. |
|
Av
rudi
on
8th April 2008, 09:00
|
|
|
Hardfør korall som vokser fort. Har hatt den diverse plasser i akvariet og rosa fargen blir dypere når den ikke får så mye lys.
Hos meg fikk den best farge på bunnen under 250 watt 14.5k og 60 cm høyde. Nærmere lyset ble den lys rosa/blek. ![]() Sitat:
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Emner |
| hystrix, seriatopora |
| Currently Active Users Viewing This Article: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Article Tools | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Article | Article Starter | Category | Comments | Siste melding |
| Acropora Subglabra | H.A.Z | SPS - Småpolyppede steinkoraller | 2 | 4th May 2008 19:06 |
| Fungia Spp. | H.A.Z | LPS - storpolyppede steinkoraller | 0 | 24th April 2008 14:40 |
| Montipora Digitata | H.A.Z | SPS - Småpolyppede steinkoraller | 3 | 23rd April 2008 06:28 |
| Ukens Korall: Pachyclavularia spp. | H.A.Z | Tropiske Koraller | 4 | 14th April 2008 22:12 |