![]() |
|
|
LinkBack | Article Tools | Visningsmoduser |
|
||
|
|
|
Av
Tage
on
8th April 2008, 09:13
|
|
|
Sitat:
|
|
|
Av
frontosa
on
8th April 2008, 11:12
|
||
|
Sitat:
Er dette i tillegg til Balling?? (Jeg rekner med at du fremdeles kjører med Balling) |
||
|
Av
Tage
on
8th April 2008, 11:47
|
|||
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Og dette er i tillegg til Balling +. Det skal sies at bruk av UV 24/7 tar en del av spor elementene som tillsettes, så det extra jeg forsyner karet mitt med er en slags kompensasjon får det kulle absorberer. |
|||
|
Av
espeng
on
9th April 2008, 22:08
|
|
Denne korallen blir jeg ikke klok på
Det samme skjedde med en gul en jeg kjøpte. Den 4-doblet seg i størrelse for så å plutselig stagnere også begynte det å legge seg alger i "kjernen" men tuppene vokser sakte videre.. Det har faktisk bedret seg litt etter at jeg droppet ALLE tilsetninger og kun stolte på Ballingen.. |
|
Av
Tage
on
10th April 2008, 07:24
|
|
Kan vel være en kombinasjon av ustabilt nærings forhold og tillsettning av extra phyto/zoo plankton. Hvis du bruker/brukte dette? :?
Det første som tyder på at nærings innholdet i tanken overstiger det som blir for mye for en sps er jo nettop fargen som blir mørkere gul/brun. Blekner korallen så kan det vel tyde på at den står litt for høyt. |
|
Av
espeng
on
10th April 2008, 21:36
|
|
Ja, jeg vet neimen ikke.. Det som forundrer meg litt er at Hystrix er de eneste korallene som ikke "funker" hos meg. Jeg har jo 40-50 andre SPS som vokser som ugress og har helt greie farger..
|
![]() |
| Bokmerker |
| Emner |
| hystrix, seriatopora |
| Currently Active Users Viewing This Article: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Article Tools | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Article | Article Starter | Category | Comments | Siste melding |
| Acropora Subglabra | H.A.Z | SPS - Småpolyppede steinkoraller | 2 | 4th May 2008 18:06 |
| Fungia Spp. | H.A.Z | LPS - storpolyppede steinkoraller | 0 | 24th April 2008 13:40 |
| Montipora Digitata | H.A.Z | SPS - Småpolyppede steinkoraller | 3 | 23rd April 2008 05:28 |
| Ukens Korall: Pachyclavularia spp. | H.A.Z | Tropiske Koraller | 4 | 14th April 2008 21:12 |