| Sørlandet Saltvannsklubb Her finner dere informasjon om Sørlandet Saltvannsklubb |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Er det din tur Rune til å holde hjemme møte nå
Tror vi må få til å møtes nå i begynnelsen av Januar..... Hvis dere andre i nærområdet vet om noen som er inntresert, så skal vi se om vi kan finne en dato hvis Rune bekrefter. Sist endret av Villain; 6th January 2009 kl 20:44. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Vi kan sikkert ha et møte hos meg i januar.
Kan det passe den 17 januar? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Da har jeg kanskje reist ut på det åpne hav igjen
Har du tid i begynelsen av Januar??? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
|
Det blir hjemme møte hos meg den 11 Januar kl 13.00
For de som ikke vet hvor jeg bor, så ligger det ca 23km øst for Arendal. Se kart. Hadde hvert fint om jeg fikk beskjed om hvem og hvor mange som kommer. (Har litt begrensett med plass) Gi beskjed på PM eller ring meg på 90642905. Hvis det er noen som er inntresert i og kjøpe noen avleggere så er det mulig. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg kanogså ta med noen avleggere til Søndag.
Det er hovedsakelig 3 store orange montipora digitataer, 1 Pozilipora damicornis, 2 Orange montipora foliosa. Så for de som er inntresert så må dere si fra på forhånd slik at jeg kan ta med |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Januar/2009 Kimshans | Tage | Kvartalets Gullkorn | 12 | 1st January 2009 16:39 |
| Webkamera hjemme | jakalen | Dykking, bilder og fotografering | 12 | 18th December 2008 12:40 |
| Hjemme møte 29.November | Tage | Sørlandet Saltvannsklubb | 8 | 3rd December 2008 17:43 |
| Nytt møte | Nagel | Bergen Akvarieklubb | 6 | 28th February 2007 12:02 |