| Sørlandet Saltvannsklubb Her finner dere informasjon om Sørlandet Saltvannsklubb |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
For de av dere som leser dette, så skal det være det første offisielle hjemme møte i Sørlandet saltvannsklubb hos Terje Reinertsen Lørdag 29.November.
Håper andre på sørlandet enn bare jeg leser dette så vi blir noen stykker. Det er ingen spesiell agenda bortsett fra å stifte bekjentskap med andre akvarister i nærmiljøet og selvfølgelig se karet til Terje. Sist endret av Tage; 25th November 2008 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Kommer jeg. Men når på døgnet blir det?
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Og hvor på Sørlandet er dette :-)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
|
Rett utenfor Arendal. Nyli hvis du vet hvor det er
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Såvidt, jeg kjenner avkjørselen etter tunellen ihvertfall. Jeg var såvidt borti Nyli-gjengen engang.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Arendal
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
Adressen er Seljebakken 6. Tredje huset på venstre side bra bunnen av bakken
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
|
Inntresant møte Terje
Du har ett bra kar med masse muligheter, må bare få litt mindre LS i karet så bli det plass til enda flere godiser Synd at det ikke kom flere enn oss vanlige da |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) November/2008 Torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 5 | 4th November 2008 21:50 |
| Nytt møte | Nagel | Bergen Akvarieklubb | 6 | 28th February 2007 12:02 |
| Nytt møte | Nagel | Bergen Akvarieklubb | 5 | 2nd February 2007 00:00 |
| Nytt møte på akvariet. | Nagel | Bergen Akvarieklubb | 10 | 29th November 2006 19:46 |