| Sørlandet Saltvannsklubb Her finner dere informasjon om Sørlandet Saltvannsklubb |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er desverre få som har vist sin innteresse ang en Saltvanns klubb på sørlandet enda :cry: Selv om det viser seg og være mange flere enn vi ante.
Så for dere som har lyst til å møtes... :lol: IKKE VÆR REDDE. Vi vil bare ha noen like sinnede å prate med :wink: TA KONTAKT |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg får prøve å blåse litt liv i denne tråden her igjen selv om det er sommer ferie.
Som sagdt så er det bare å ringe, sende PM eller mail hvis det skulle være noen som er inntresert i å møtes for en prat. Jeg og min bror Rune (Villain) er stadig vekk rundt å titter på andres kar og slår av en prat. Og det er jo det alt handler om.. utveksle meninger og erfaringer Ta kontakt med oss Tage 932 22 524 tage79andersen@hotmail.com Rune 906 42 905 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Hva med oss i Telemark, kan vi være med også? :-)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Du får dra med deg Bård i samme slengen da Når det er sagt, så er det ikke nødvendigvis akvarister fra Kristiansand/Arendal/Grimstad etc som er velkomne til å møtes hvis vi skulle bli noen stykker. Her er alle velkommen Det jeg har i tankene er å sende rundt det samme skrivet som vi har sendt på E-mail tidligere, men i brev form i stede. Håpe på at det er flere som sjekker postkassen sin istede Så skal vi se om vi kan sette opp ei lita kontakt liste for de som ønsker å stå der. Uansett.. de som leser denne tråden er hjertelig velkommen til og ta kontakt med meg eller Rune. Mvh Tage |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Bump
Er det noen nye sørlands akvarister der ute?? |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Ja dette må jeg være med på! Dette høres gøy ut.
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
Må bare få de andre saltisene i nærområdet også på nett |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| saltvanns akvarie | sindre | Kjøpes | 6 | 8th March 2007 08:58 |
| Gratis saltvanns bok..... | Chriss | Ny til Hobbyen | 0 | 6th November 2006 11:38 |
| Saltvanns bøker. | Chriss | Kjøpes | 2 | 28th May 2006 12:27 |
| saltvanns akvarie | sindre | Selges | 8 | 6th April 2006 06:25 |
| Akvarister i Bergen | polypterus | Ny til Hobbyen | 4 | 3rd December 2005 19:15 |