| Sjøhester & nålefisk Ett Diskusjonsforum som tar for seg grundleggende hold av Sjøhester & nålefisk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 (permalink) |
|
Junior Member
|
Flott kar du har Sverre!
Kjöpte karet på lördag og de hadde bare dette ene utstillingskaret igjen. Så först når jeg kom hjem at pumpe og filter manglet.. Er usikker på om Fluval edge er for stort og kommer ikke til å sette det opp för etter ferien. Syntes det går så greit med aquacuben på 5,5 liter at jeg önsker å fortsette med det en stund til. Må ha noen til å mate for meg i ferien og da er det enklere å ha noen små åpne kar i akvarierommet. Har ikke funnet et passende sted å sette Fluvalen enda. Er det noen av hannene dine som begynner å bli runde om magen? Har hatt flere kull etter at du var innom og det ser ut for at de fleste greier seg. Hvordan går det med copepodskulturene dine? Skal vi bytte varianter? Vi snakkes, Mvh Roger
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Member
|
Takk Roger
Sånt er kjedeligt,når det er noe man endelig kommer over så mangler det noe eller er ødelagt. Jeg føler det går sånt tålig greit her i fluvalen. Det er Ingen dødsfall her enda,bank i bordet. Jeg har litt lite hanner,men for håpe det kommer noen babyser snart Alle er i hvertfall runde i magen som jeg kan se, er utrolig mye anriket artemia gjengen får i seg i løpet av en dag:O Det kan være jeg kommer til å handle litt flere av deg,men jeg får se hvordan det går med de jeg har. Copepodene sliter jeg litt med, jeg kan se noen få i hver kultur ,men skal sende noen opp så fort dem har tatt seg opp,det har jeg lovt deg Jeg lurer litt på vannbytte jeg, hvor ofte gjør du det? Vi prates Roger. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Emner |
| dverg sjöhest |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor er butikkene i norge | Borge | Pratemakeren | 4 | 4th January 2010 22:14 |
| Posten Norge - et råtnende lik? | Mack | Pratemakeren | 42 | 21st January 2009 18:29 |
| dverg keiser selges | joachimB | Selges | 0 | 11th July 2008 18:21 |
| Saltvannsbutikker i Norge | 1538Moss | Pratemakeren | 2 | 8th January 2008 08:17 |
| Tunze i Norge? | espeng | Pratemakeren | 10 | 30th October 2006 14:47 |