| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Helleland, p.g.a. mye lyd fra papegøyene.
Meldinger: 26
|
Har noen avleggere av grønn/brun Discosoma sp. som jeg ønsker å bytte i andre skiver, polypper eller sps frags.
Alt er av interresse. Kan også gis bort. ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Flaut dette, men mine geografi kunskaper er ikke min sterke siden, så hvor bor du henn?
Veldig intresert, da jeg ert "hektet"på div.skiver/discosomaer. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Med mindre det finnes veldig mange Helleland vil jeg tippe Helleland - Google Maps
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Helleland, p.g.a. mye lyd fra papegøyene.
Meldinger: 26
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Du kan ta med noe hit søndag om du vil bytte i noe zoanthus / polypper...
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| clarkii selges/byttes/gies bort i kveld! | siwelise | Selges | 1 | 18th November 2008 22:49 |
| Seriatopora hystrix med 1 glassrose gis bort eller byttes. | Reef | Selges | 3 | 12th July 2008 15:12 |
| Akvarium byttes eller selges.. | Haimat | Selges | 0 | 15th January 2008 22:59 |
| Kråkebolle og Sjøpølse byttes bort. | Bjørn | Selges | 0 | 28th October 2007 11:54 |
| Korall selges eller byttes | MarineB | Selges | 0 | 6th September 2006 17:43 |