| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Må nå se mine begrensninnger angående tid og krefter... må derfor selge mitt 540 l kar med utstyr.
Koraller o.l. som vist på bildet, Fisker: 2 "tomat nemoer" 1 Yellow Tang 2 green brittle star sjøstjerner 1 svart sjøstjerne (piggete kan minne om en sort brittle star) 1 snowflake moray 1 foxface rabbitfish 1 nemo 100vis "duster Worms" + noen fisker jeg ikke finner navnet på, har en turboflotor 1000 skummer som er ubrukt, pluss noen andre små skummere, og en masse annet utstyr. Alt skal vekk i tilegg til det som er i karet så er det en haug av levende stein....(har ikke hatt lys, men står i vann) Gi bud, som sagt: alt skal vekk, er ikke like ofte jeg er på nett, så kan kanskje gå en dag og to før jeg svarer Må vente med bildet til jeg har kameraet hjemme. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| "Tungt"reaktorutstyr,vurderes solgt.. | Knut-Arne Berg | Selges | 1 | 17th January 2009 18:10 |
| Lyst på "Mantis Shrimp" aka Odontactylus scylarrus | Brainader | Ny til Hobbyen | 4 | 18th December 2006 13:00 |
| Selges Aqua-Medic "Hang on" skummer Biostar Flotor | killi | Selges | 3 | 17th February 2006 00:19 |
| "Levende" stein selges i Bergen | Roger | Selges | 25 | 22nd January 2006 22:53 |