| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Grunnet fuktighet og råte i rommet der akvariet står, ser jeg ikke lengre en annen utvei enn å slutte med saltvannshobby, og gå over til ferskvann igjen (med 70% mindre fordampning).
Da jeg ikke ser ut til å få solgt karet komplett, selger jeg nå ut deler av det, - fisk, stein, koraller, sand, dyr etc. Jeg selger da ikke karet, og bare enkelte deler av det tekniske utstyret (metallhalogen-lyset, overrennigskaret, testutstyr, tilsetningstoffer mm.). * Sjekk disse sidene for informasjon om karet og utstyr -> Schildkamp | saltvannsakvariet * Last ned detaljert gjennomgang av utstyr og priser -> www.schildkamp.com/akvarium.pdf Merk at vi får diskutere pris på koraller, da disse sitter på steiner - noen av dem store. Se gjennom listen, og ta kontakt om du ønsker å komme på besøk for å ta en titt. Potensielle kjøpere er selvsagt hjertelig velkomne til et uforpliktende kaffebesøk hos meg. Ta kontakt på 900 588 78 for tidspunkt. Kjøpere må selv hente her i Trondheim. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Det var da ufattelig mye uflaks du har hatt på saltvannsfronten Vizar.. desidert kandindat til Norges mest uheldige saltvanns akvarist.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Tar det med humør. Har lært ufattelig mye, og bortsett fra fuktproblemet har karet det veldig bra. Korallene vokser som bare det. Når jeg får tid eller anledning blir det et enda større kar - da med bedre avlufting ;-)
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Da har jeg tatt det meste ut av karet, og står nå klart til å selges. Det betyr at det jeg selger ting MEGET billig - fordi jeg ikke kan / vil ha det stående lenge. Det som ikke blir solgt privat, selges senere ut gjennom butikk (har fått avtale) - til normal pris, så benytt deg av sjangsen nå ;-)
Sist endret av Vizar; 22nd January 2009 kl 15:14. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ø.K Nyttedyr og levende stein i Bergen. | Eivind Ellertsen | Kjøpes | 0 | 3rd November 2008 22:20 |
| levende stein og koraller ønskes kjøpt! | jackiemang | Kjøpes | 10 | 3rd December 2007 18:44 |
| Ønsker å kjøpe levende stein og nemo fisk.. | badmann | Kjøpes | 1 | 8th April 2006 17:26 |