| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei!
har div rask som jeg selger unna da hobbyen er avviklet og ingen ny oppstart er planlagt. ![]() bilde 1: 1stk co2 regulator, ubrukt. 300 kr 1stk maxijet. 50kr 2stk algeklyper 1brukt og en ubrukt 50kr 1stk aquamedic flytemåler 50kr termometer får du på kjøpe ![]() bilde 2: ja her ser du selv hva som står. det er minimalt brukt. da mine to kjirurger foretrakk algeflak. pakken går for 200kr ![]() Bilde 3: 1 boks esv aktivt kull. uåpnet: 100kr 1fl kz b-balance, halv full. holdbar til 04.2010 1fl kz Aminoacids 2/3 full 1fl kz iron 1 boks kent marine turbo calsium(en liten rest gratis ved kjøp over 200kr) 2 fl tropic marine a og k tilsettninger, 3/4 fulle kr 150 1 fl pro kh/dkh buffer halvfull 50kr 1 boks tropic marine pro magnetsium uåpnet. 100kr ![]() 1boks kz salt kunn brukt 2-3kg 1 boks read sea salt kun brukt 2-3kg samlet 350kr ![]() ubrukt lysrørsett med reflektorer: 250kr ![]() div tester: 150kr for hele pakka ![]() aquatronica lekjasje interface og en føler. selges 450kr første mann til mølla!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
interessert i alt utenom lekkasje sensor og co2 regulator.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
hei! her var det stor respons.kommer til og behandle pmèr og innlegg etter når de har kommet så gi meg litt tid så oppdaterer jeg annonsen.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
|
om den ikke er tatt vil jeg gjerne ha co2 regulatoren
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
javel begynner så smått å få litt oversikt i kaoset her...
(15.55)"skakksiden"(aquafreaks) sikret seg forkjøpsrett på: 1boks kz salt kunn brukt 2-3kg 1 boks read sea salt kun brukt 2-3kg samlet 350kr 2stk algeklyper 1brukt og en ubrukt 50kr lekasje interface og en føler. selges 450kr (15.56) "froesak"(saltvannsforum) sikra seg testene (15.57) "1538MOSS"(saltvannsforum) sikra seg: de tre k-z flaskene og tropic marine a og k flaskene (16.01) "villain"(aquafreaks) sikra seg: co2 regulator og lysrørsett med reflektorer. (16.04) "lars-rune"(saltvannsforum) var inntresert i fòret. så det er hans om han vil ha det. (16.59)"ulfern" (saltvannsforum) maxijetten 1 boks esv aktivt kull. uåpnet: 100kr hvis vedkommende ikke vil ha tingene så blir det lagt ut for salg igjen!
travel 2 barns far med saltvann i kjelleren! Sist endret av alf-magne; 19th January 2009 kl 16:18. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|