| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Da tid og interessen ikke lengre strekker til så har jeg bestemt meg for å selge det.
Selve akvariet er ett gyppy hotell og ser ut som dette: ![]() bare at 'bordet' er svart. Skal se om jeg får tatt ett bilde av det når dataen min vil virke skikkelig. Den vil ikke godta bildene som jeg ligger inn fra kameraet akvariet er vel 60-75 L, er ikke helt sikker, men skal finne ut av det. Utstyr som følger med: Maxijet 2 stk 1000 og 400 Aqua mini folotor Agua Clear Luftpumpe til 113 L Quaa Medic mini skummer Kull 2 timere PH tester Saltmåler Calsiumtester Håv Tilsetting all in one Osemose (filter med nye patroner) Nattlys Saltwater Aquarium bok Har hatt det i ett år og har fungert helt supert, selv med det minimale stellet det har fått de siste månedene. Alt levende er solgt 1500 eller bud Mvh Yvonne mail: yvonne_woll@hotmail.com mob: 97017669 Det er lettere å få tak i meg på mail enn PM
//Yvonne Sist endret av yvonne_89; 18th December 2008 kl 22:45. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Komplett Red Sea Max selges | kimnielsen | Selges | 0 | 4th September 2007 20:39 |
| Saltvannsakvarie selges snarest! | kickers | Selges | 5 | 25th July 2007 18:23 |
| Akvarie komplett selges | palle | Selges | 1 | 11th May 2007 15:00 |
| Komplett saltvannsakvarie - Aquamedic Percule e.l. ønskes | henrikrod | Kjøpes | 0 | 30th April 2006 09:45 |
| Komplett saltvannsakvarie - Aquamedic Percule e.l. ønskes | henrikrod | Kjøpes | 0 | 30th April 2006 09:33 |