| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Vurderer salg av en kalkreaktor..Deltec-PF 1001 (pris som nytt kr. 9085,-)
+ ett tilhørende manometer/magnetventil (pris nytt rundt 1500,-) + en 6kg.Co 2.flaske (omtrent 90%full) (pris som nytt 2000,- ) Alt frenstår som nytt,og har vært i bruk her rundt 1,mnd totalt!! Prisene er hentet fra www.korallen.no,hvor en kan se bilder/lese meg om spesifikkasjoner om ønskeligt,for intriserte.. (ja.. jeg er ikke flink med å linke frem bilder nei... Utstyret var kjøpt som nytt,og ser dertil ut også.. Samlet koster dette hos korallen kroner 12585,-+ en del i frakt hit. Selges pga. at jeg ikke skjønner meg på denne måten å drive på samt dårlige tider i arbeidsmarkedet... Prisanntydning ny pris-25% ??,burde vel høres realistiskt ut,når en tenker på at det fremstår som nytt,og bare prøvekjørt 1.mnd?..... Og da har jeg ikke tatt noe med for mine utlegg i frakt heller,da dette er stort og tungt utstyr Ved rask handel,leveres reaktoren oppfylt med rundt 20 kg argonittmedie iblandet 10% Grotec Magnesium Pro,slik at den er (plug and play),om ønskeligt!! Sender self. på kjøpers regning om ønskeligt ja.. Kan også nåes på mobiltlf.47407823., eller på knaberg@bluezone.no Delbetaling i gode stream/sirkulasjonspumper kan vurderes.. OBS!!SELGES IKKE OPPDELT!!
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 20th October 2008 kl 01:03. Begrunnelse: Lagt til tlf.nummer.. |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Da det ikke var en eneste respons på dette utstyret,trass veldig god pris
Har faktiskt ENDELIGT!! skjønt hemmeligheten bak dette spøkelset Har stabile verdier her,og kalkalgene vokser så det knirker for tiden(på godt og vondt.. Så nu er det bare gøy her,og trekker selfølgeligt hele denne salgsannonsen fra forumet nu. Ville bare innformere evt.intriserte kjøpere om dette! Annonsen ser stengt da reaktoren ikk er til salgs mer -Frogfish
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Frogfish; 18th January 2009 kl 03:38. |
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| "Avlspar" av tropiske saltvannsfisk kjøpes for $$$ | Roger | Kjøpes | 6 | 21st May 2008 21:24 |
| Lyst på "Mantis Shrimp" aka Odontactylus scylarrus | Brainader | Ny til Hobbyen | 4 | 18th December 2006 13:00 |
| Selges Aqua-Medic "Hang on" skummer Biostar Flotor | killi | Selges | 3 | 17th February 2006 00:19 |
| rykter om ny "stor" korallsending til stavanger!! | alf-magne | Tropiske Koraller | 8 | 4th December 2004 16:16 |