| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hei!
jeg selger delene til aquatronicaen min. hovedenheten skal erstattets med ny ettersom den bare låser seg. så den kommer på lista senere. utstyret kjøpt vinter/våren 2008 selger derfor: 1 strømmskinne 8 stikk 1362kr *solgt* 1 sms modul 1930kr *solgt* 1 pc interface 435kr *solgt* 1 nivåføler 157kr *solgt* 1 temperaturføler 131kr 1 vannlekasje interface 343kr *solgt* 1 lekkasje føler 242kr *solgt* 1 ph probe brukt ca 8mnd 300kr 1 ph probe (ny) 600kr *reservert* 1 ph interface (ny) 395kr *reservert* 1 ph interface 395kr 1 rs32/usb kabel 219kr *solgt* prisene er ca20% under det korallen.no selger de få det syns jeg er fair pris! kjøp over 1500kr sender jeg gratis ved forskuddsbetaling! og igjen, la nå dette forbli en salgstråd! mvh! alf-magne
travel 2 barns far med saltvann i kjelleren! Sist endret av alf-magne; 18th October 2008 kl 15:13. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg kan ta de to første tingene der om du får solgt det andre utenom, evt. en av dem.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
ja du tenker strømskinna og sms-modulen? tror ikke det blir problemer å bli kvitt det andre. skal jeg reservere de til deg da?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
fortsatt litt småting igjen.
ser på kviteringene mine her at den brukte ph proben ble bestillt 09.06.2008. så er ikke mere en 4 mnd! så har noen måneders bruk igjen! skal slenge med gratis kalibreingsveske til den som tar resten.
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/selges/3143-div-aquatroica-deler-selges.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Saltvandsforum DK • diverse aquatronica selges. : Salg - Teknik og andet | This thread | Refback | 16th October 2008 21:52 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Diverse 20mm PVC deler | espeng | Selges | 2 | 31st October 2006 20:32 |
| Deler eller komplett Aqua Medic OR 6500 | Nessen | Kjøpes | 15 | 4th December 2005 04:52 |