| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei.
Har muligheten til å kjøpe et lite parti med refraktometer, PH penner og litt salt, og "lodder"derfor stemningen blant folk her, om markedet har bruk for dette partiet. Kjøper det evt kun for å "hjelpe"folk til å få brukbart utstyr til en "fornuftig"pris. Refraktometerne koster 400,- pr. stk (og er vist nok laget på samme fabrikk som aqua medic sine, de er knall like). PH penn digital 300,- pr. stk. 6,83 kg salt 100,- 20,5 kg salt 300,-. Så gi beskjed så fort som mulig viss noen er intressert, da kjøper jeg dette. Driver ikke butikk og selger produktene som en vanlig privat person, uten særlig stor fortjeneste Vil jo ikke ha kjellernen full av utstyr som jeg ikke blir kvitt Brukte selv hydrometer fram til igår, det viste 1.025-26-når jeg da testet vannet med refraktometer så viste det 1.029-30, utrolig stor forskjell. Testet også vannet før jeg blandet salt(spring vannet)det viste 1.000. Sist endret av Ken M; 16th October 2008 kl 15:27. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| mit første salt vanns kar | night767 | Ny til Hobbyen | 5 | 13th August 2008 11:56 |
| Salt | Mack | Kjemien i akvariet | 4 | 14th December 2007 12:50 |
| salt vanns tank selges | tabozi | Selges | 7 | 12th December 2006 18:46 |