| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Her var jeg i full gang med å gå over til BB i tanken og derfor tenkte jeg å selge de korallene som er plassert i sanden. MEN så kom det jammen store nyheter!! For om 8-9 mnd så kommer jeg til å bli far!!
Og da starter jeg med korallene, så fiskene og til slutt akvarie+teknikk: SPS koraller: rosa millepora 1000kr (holdt av K.A.B ) lilla millepora 600kr (holdt av K.A.B ) blå millepora 750kr (holdt av K.A.B ) gul/grønn staghorn 1000kr ( SOLGT ) blå tenuis 600 kr ( SOLGT ) gul/grønn acropora sp. 750kr ( SOLGT ) rosa seriatopora hystrix 500kr (holdt av Elin ) grønn capricornis 600 kr orange capricornis 500 kr ( SOLGT ) rosa capricornis 400kr solgt LPS koraller: lilla og grønn hjerne 2000 kr ( SOLGT ) hvit og rød acanthastrea 1000kr grønn favites 500 kr det er også noen avleggere av både SPS og LPS. alle korallene er frie for bugs og parasitter har også masse tilsettningsstoffer fra korallen zucht... send PM for henvendelser eller spm. Sist endret av joachimB; 14th October 2008 kl 23:13. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| LPS koraller selges | joachimB | Selges | 2 | 8th October 2008 15:09 |
| LPS koraller selges | joachimB | Selges | 5 | 7th July 2008 18:19 |
| Koraller selges | Christer.W. | Selges | 4 | 4th March 2008 15:30 |
| Flotte saltvannsbøker på dansk. | Chriss | Anbefalinger, tips & triks | 8 | 8th June 2007 10:36 |