| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Da det begynner å bli trangt om plassen i 180 literen ,så velger jeg å selge denne korallen . Den begynner å få fin form nå ,er vokser forresten på en ls. En liten avlegger nede på steinen er det og
Aner ikke hva den kan selges for ,ga selv 150 kr for den da den var mye mindre og uten stein , så kom gjerne med forslag
Sølvi Sist endret av Edite; 3rd October 2008 kl 22:25. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jøss, drar jeg ikke kjensel på den tro ...men for en form den har fått ? Hvordan fikk du det til at den ble slik ? Men det er en sarcophyton , for å pirke litt
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Eller dreit jeg på draget her læll
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kjøpte en sarcophyton av deg ja og den har blitt kjempestor og flott med lange polyper. Denne her ble kjøpt som lobophyton .Hvordan den har blitt slik
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takk for at du oppklarte det , var en smule forvirret , har aldri sett en lobophytum med så lange polyper , eller en sarcophyton med så rar fasong
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hehe
Skal jo egentlig ha hardkoraller der, da men hvis det skulle komme noen klovnefisker oppi der ,så vil de gjerne ta til takke med denne kanskje .
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei. Er denne fortsatt til salgs?? Hva er prisen??
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|