| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har en a. tristogeus som desverre ikke spiser annet enn alger. Derfor er den nå blitt skikkelig mager her hos meg. Men hvis det er noen som har problemer med alger så er dette den perfekte fisk. Den napper på steinene og glassrutene hele tiden. Det er en helt rolig og flott fisk. Den har nå forvillet seg opp i overrenningsboksen, så da benytter jeg sjansen til å finne et nytt hjem til den.
Dette haster å få unnagjort, så alle bud mottas. Kan eventuellt bytte mot en SPS avlegger. Kan være behjelpelig med levering i oslo området.. http://www.liveaquaria.com/product/p...737&pcatid=737 Sist endret av joachimB; 7th September 2008 kl 18:11. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
regner med at du har prøvd seaweed o.l.?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
he he.......ja
har prøvd: 3 typer seaweed 2 typer pellets 1 type flakfor artemia mysis krill cyclops røde plankton musling 2 typer keiser mat |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Pris?? Har masse alger her grønne lange tråder overalt. vil denne ta disse?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
i butikken så hadde den rensket en 250 liter for grønne trådalger helt på egen hånd, så det er nok ikke noe problem. Bare kom med et bud så blir vi nok enige.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder