| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har en goniopora som jeg ikke får til å trives. Disse korallene liker å ha litt næring i vannet, men siden jeg har gjort det jeg kan for å fjærne næringen fra vannet så var vel kanskje ikke kjøpet noen geni strek. Korallen er knall gul/neon grønn.
Den åpner seg ikke mer enn dette hos meg: ![]() men når den åpner seg helt så ser den sånn ut: ![]() jeg har også en Trachyphyllia geoffroyi som jeg vurderer å selge, siden min chelmon rostratus har begynt å nappe på den. Alle spørsmål og henvendelser bør sendes på PM for å få raskt svar. of topic: når jeg høyreklikker på bilder i albumet så får jeg ikke opp menyen med "copy image location", hva må jeg åpne får å få denne funksjonen? mvh Joachim Sist endret av Frogfish; 7th July 2008 kl 04:38. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Har forresten fixet linken til bildet ditt. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takk for at du fikset linken Frog, men når jeg høyre klikker på de linkene så får jeg ikke opp den der menyen med valg. Høyre klikker`n fungerer fint ellers, men det er akkurat som om den er død når jeg klikke på linkene...har prøvd med to forskjellige mus....noen forslag
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er aktivert en sak som beskytter bildene deres derfor er høyreknappen disablet. Om det blir for tungvint så kan den selvfølgelig slåes av igjen.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Interessant! Hadde det ikke vært midt i sommerferien så skulle jeg seriøst vurdert en tur til Oslo for å plukke de opp, men reiser på ferie om få dager. Jeg får heller høre om du fortsatt har dem når jeg er tilbake :-)
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |