| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
|
Siden karet jeg bruker lampen på blir sump om kort tid trenger jeg ikke denne lampen lengre.
Nå står det en AM pære i som virker bra, men jeg vet ikke driftstiden på denne. Jeg har kjøpt en ekstra pære, BLV Nepturion som ikke er tatt ut av emballasjen enda. Pris: 1500 (1000 uten ekstra pære) |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Har du noe mer info om denne ,lengde foreksempel + bilde? Hvor stort kar har den vært brut til?
Mvh.Sølvi
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
Jeg har prøvd å finne et bilde uten hell. Skal ta et bilde når jeg kommer hjem fra jobb.
Nå har den vert brukt på en 90l , men den kan brukes på noe større kar. Utseende og mål kan minne veldig på Giesemann Nova II. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
|
Her er et bilde av lampen.
Har visst glemt å nevne farve ser jeg. Farven er i alle fall sort metallic Målene er 50x30x14cm |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
|
Nå er nepturion pæren solgt.
Kun lampe igjen, 1000kr. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
|
Jeg vet ikke hvor gammel den er desverre.
Jeg kjøpte den brukt, men har nesten ikke brukt den siden karet ble tømt nesten samtidig som jeg fikk den. Det skal ikke være noe problem å få sendt lampen. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 2 stk 150w HQI | leffa | Selges | 6 | 17th December 2007 20:08 |
| Arcadia I-Bar 2x24w T5 | Bård | Selges | 2 | 5th March 2007 15:13 |
| 2 x 54W T-5 Arcadia med reflektor (ubrukt) | joachimB | Selges | 3 | 9th January 2007 00:08 |
| HQI Arcadia 150w | trym | Selges | 4 | 22nd April 2006 17:15 |
| Arcadia T5 | TKrB | Selges | 5 | 28th September 2005 08:09 |