| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei!
Jeg skal flytte og må derfor selge akvariet mitt. Akvariet har vært i bruk i ca 1 år, og er i god stand. Dette selges: -Et kar på ca 250L. Lengde: 100cm, dybde 55cm og høyde 45cm, med 3 hull til sump. -Skummer: Deltec APH525 -Lys: 2x150w Metalhalogen * SOLGT * + 2 helt nye, uåpnede pakker med pærer! * SOLGT * -T5 løsrør med beholder for to stk lysrør. Jeg bruker bare ett. -Osmose: Easy line 90 *SOLGT* -Pumpe: New-Jet 2300 * SOLGT * -Sirkulasjon: 1xTunze Turburelle stream 6025( litt defekt i hengslene fra magneten, kan fikses med litt silikon f.eks * SOLGT * - Newatt varmekolbe 250w. Unbreakable versjonen Pærene er av Giesemann, MegaChrome Marine 150w, to uåpnede pakker! Jeg har brukt lampene i litt mindre enn 1 år nå, men jeg vet ikke hvilken produsent det er. De ble kjøpt hos Jan Holt i Oslo, og fungerer utmerket! Laster opp et par bilder av lampene så fort som mulig! Kan hentes hos meg på 1415 Oppegård, Akershus. Bud ønskes! Ta kontakt om du er interessert eller har noen spørsmål: - svar på denne posten - PM - E-post: petriw@gmail.com - telefon: gir nr via PM - MSN: bohi84@hotmail.com Bilder: ![]() ![]() ![]() Bilder lys: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ønskes fler bilder, si i fra! mvh. Petri! |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Var jo fine mål på karet
Irriterer meg alltid at ikke en prioriterer dybbde i stedet for høyde i kar,og dette var jo da ett av unntakene som sagt Attraktive mål uten tvil... 8)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
:shock:
Lukter det av drakamp mellom brødre her :think Var jo veldig god symmetri mellom dybbde/høyde i forhold til lengde på dette karet.... :mrgreen: Blir spennende kamp dette her....
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Hei og takk for interessen!
Jeg er veldig fornøyd med karet, og det føles ikke bra å selge det Jeg prioriterte dybde på karet, slik at jeg kunne lage litt interessante landskap og få dybde i det. Er fornøyd med målene selv Har skrevet litt mer info i hoved-posten and lampene og pærer! |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Da er det nye bilder av lyset! Er det noen som kjenner i gjen disse og kan fortelle meg hvilket merke det er? Jeg vet at de er 150watt
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
:worship:
Nett som jeg skulle sagt det selv dette Du har ikke gener fra Askøy vel?.... :lol: :lol: :lol: Savner foresten litt input fra Tage& Villain her :frown: ...
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
Gamle Arcadia lamper???
Kanskje :mrgreen: |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Div til akvarium selges | Kenny_ | Selges | 3 | 22nd March 2008 14:26 |
| Akvarium byttes eller selges.. | Haimat | Selges | 0 | 15th January 2008 22:59 |
| Akvarium selges... | Haimat | Selges | 4 | 10th January 2008 19:37 |
| Unikt akvarium, ca 400l, selges m/tilbehør | Discus | Selges | 4 | 18th September 2007 05:53 |
| Akvarium selges | Tommy | Selges | 0 | 11th August 2006 14:01 |