| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Lite brukt og moddet Vortech pumpe selges rimelig.
To intervaller: 2500l/t og 12000l/t. styres med adapter på en timer. Selges for 2000,- Send pm for info.- |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Oj, glemte å skrive at den var solgt.
Her er hvertfall info om vortech pumpene: http://www.ecotechmarine.com/ |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Robin eller andre som har denne pumpen, hva synes dere om den? Bråker den velidig? Er det versjoner som kan styres med litt flere intervaller enn denne?
Andre erfaringer? Endre
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Jeg har den pumpen, bråket mer enn jeg regnte med men den lille størrelsen gjør opp for seg :-)
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Intervallene på denne er DIY, men det finnes en Wireless driver controller.
Se link lengre oppe for programeringsmåter o.l. Mine erfaringer er at de bråker litt mere enn andre stream pumper, men til gjengjeld er den liten og gir en veldig bred strøm. Eneste ulempe men den eldre driveren er at den kan bli nokså varm på full fres. Den nye driveren har ikke det probl. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vortech - lyddemper | joachimB | D.I.Y Gjør det selv | 4 | 6th April 2008 19:30 |
| Pumpe | Nikita | Ny til Hobbyen | 9 | 26th April 2007 11:15 |
| Pumpe | splasj | Lys, filtrering & annet utstyr | 1 | 9th December 2006 21:43 |
| Pumpe | Torris | Kjøpes | 4 | 8th March 2006 11:33 |
| pumpe med god løftehøyde | Endre | Pratemakeren | 3 | 2nd February 2006 18:03 |