| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Da har jeg snart fått meg et nytt kar og vil da selge mitt gamle kar. Det er en alu-ramme akvastabil kar med et aluminiums bord, som passer perfekt til karet. Det er ca. 5 år gammel, kanskje litt mer. Det er noen riper på frontglasset, men det er ikke det første du legger merke når du ser på karet.
Målet på karet er: L = 100 cm, B = 40 cm, H = 40 cm. Ca. 160 liter. Armatur medfølger, som passer til karet. Dekkglass er dessverre knust, men det er ikke det vanskeligste å få tak i. Det har vært lekkasje på karet, men jeg har fikset på nytt silikon for noen mnd siden, så det er helt tett. Karet er også i drift pr. dags dato. Brukes til saltvann nå, men kan lett omgjøres til ferskvann. BUD ØNSKES!! Har også en skummer og noen sirkulasjonspumper, om kjøperen vil drive med saltvann. Hvis ikke har jeg to små filterpumper og en liten luftpumpe, som kan følge med. Tror jeg har fått med meg alt. Kontaktes ved PM eller mail: khanh_van_tran@inbox.com. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Et par bilder:
http://s25.photobucket.com/albums/c6...t=DSCF0516.jpg http://s25.photobucket.com/albums/c6...t=DSCF1067.jpg Kan fikse noen flere hvis ønskelig...
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Har nå fått bud på 600,-. Da følger det med bord/stativ, liten filterpumpe og en varmekolbe, om du skal bruke dette til ferskvann.
Hvis du vil bruke det til saltvann, kan karet kjøpe med skummer og noen sirkulasjonspumper. Lar budet gå til tirsdag, hvis ingen gir noe flere bud, så går denne for 600,-.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Selger trakk seg, så denne er fortsatt TILSALGS...
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Div til akvarium selges | Kenny_ | Selges | 3 | 22nd March 2008 14:26 |
| Akvarium selges | petriw | Selges | 14 | 18th January 2008 09:05 |
| Akvarium byttes eller selges.. | Haimat | Selges | 0 | 15th January 2008 22:59 |
| Unikt akvarium, ca 400l, selges m/tilbehør | Discus | Selges | 4 | 18th September 2007 05:53 |
| Akvarium selges | Tommy | Selges | 0 | 11th August 2006 14:01 |