| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Da selger jeg mitt akvarium.
Lager en liste over det som følger med -180liters juwel akvarium med møbel -63liters sump -Skummer, Deltec APF 600 -Retur pumpe, Oceanrunner PH2500 -Varme kolbe -Overrensboks , Tidepool s.o.s -2stk 30w 90cm 10.000kelvin lys (står i orginal T8 amatur) -1stk T5 Amatur, Arcadia -1stk T5 Marine glow 39w 85cm lysrør -1stk T5 Marine blue 39w 85cm lysrør -Sand -Stein -1stk liten sirkulasjons pumpe -JBL Trace Marin som inneholder (som står på eskene) Stronium, Barium, Cobalt, Jod, Fluor, Bor, Chrom, Spurenelemente, Mn, ZN, Fe, Ni, Mo, V, Rb, Cu, witre -5stk fisk -1stk anemone -1stk korall -koral "mat" -3stk "store" eremitt kreps -ca 5-7 små eremitt kreps Små ting som: -Saltmåler -sweepmag magnet, (veldig god) -Ventil, brukt til å justere hvor mye vann som går opp i akvariumet igjen -Div slanger og plastrør -Kalk test. -Boks med kalk Pris 7000kr PM for tlf nummer. ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
kjøper overrenningsboksen din om du selger separat.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
Selger i deler visst noen kjøper alt levende og steinen. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
Ikke så mye respons her.
Kan selges i deler og. Men da må noen kjøpe det "levende" først. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Hvor mye levende sten har du, og hvilken pris. Jeg er og interessert i sanden og skummeren. Gir du meg en pris på dette.
Kan og vere interessert i det levende, kan du utdype hva det er snakk om? |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Det som lever i akvariumet.
Korallen, anemonen , 4stk fisk, eremittkreps, stein og sand. Vet ikke hvor mange kg levende stein. Ca 50% er kalk stein, og 50% levende stein. Kan sende deg en pris på PM |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Send meg en Pm du
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Er interessert i pris på sump,returpumpe og levende stein .
Mvh. Sølvi |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lys til 343 liters kar | Edite | Lys, filtrering & annet utstyr | 9 | 2nd April 2008 05:53 |
| Oppsett av 180l akvarie. Nybegynner | Tiltnes | Ny til Hobbyen | 5 | 24th August 2007 11:37 |
| lys i et 110 liters juwelkar | MAGNAR | Lys, filtrering & annet utstyr | 6 | 28th August 2006 20:23 |
| 375 liters helglassakvarium | Roger | Selges | 1 | 5th June 2005 21:33 |