| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei.
om 3-5 uker får jeg med en ny T5 lampe. Da har jeg en 2x250W Mh aquastar II lampe fra bresslein til salgs. Lampen er noen år gammel og endeplasten er sprukket litt, men det er minimalt. Begge pærene må byttes snart, men begge starterene er nettopp byttet ( kostet meg 1.200,-), så lampen er på mange måter så god som ny. Starterene er så vidt jeg har forstått så godt som den eneste delen som av og til må byttes i tillegg til pærene. Så er du interresert i lampen så kom med bud. Det er som sagt noen uker til jeg kan levere, ettersom jeg må få min nye lampe først. Mener også jeg har noe opphengsvaiere liggenede nede i kjelleren. Endre
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har nå fått sporingsnummer på pakken min, så i løpet av uken er den nok i hus. Det betyr at min gamle lampe er klar for salg.
Pris: 3000,- Endre
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Nå er den nye lampen i hus, ferdig montert.
Den gamle lampen må ut og vi har Oktobertilbud: Tilbudspris: 2500,- Endre
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Kjøpt :cheesy:
Trengte definitivt mere lys. Hadde "kun" 2x150W og det ble nok i minste laget etter at Tridacnaen kom i hus. Den funker som en kule
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det er bra
Endre
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Endre: Er dette armaturet solgt?
leffa: Hvis det er du som har kjøpt det, skal du selge det gamle armaturet ditt?
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| IKS Aquastar - Hovedenhet | Tage | Kjøpes | 13 | 15th May 2007 06:16 |
| iks aquastar med noe utstyr.(ny pris) | alf-magne | Selges | 8 | 11th May 2007 13:15 |
| Bresslein 3 x 150 W Aquastar II , | laffen | Selges | 3 | 8th April 2007 18:26 |
| AquaStar+Tunze stream | Rusky | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 16th November 2005 22:20 |