| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har ikke lenger brukt for 720-literen min og selger den m/ stativ u/ lys for en rimelig penge. Selger også min TF 5000 Baby skummer til høystbydende. Gi bud!
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ser ikke for meg mer enn ca 1500-2000 kroner for akvariet m/ stativ, pluss evt. frakt
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Akvariet er tett nok ettersom jeg selv hadde det i bruk inntil for ca 1-1,5 år siden. Noen riper i det, men husker ikke nøyaktig hvor gammelt det er, kanskje 5-6 år? Tverrstaget er løsnet og erstattet med en gummibelagt stålvaier
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
er skummeren solgt
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Skummeren er ikke solgt
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
koss pris har du tenkt på
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
3000 + frakt
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei, jeg har sendt deg en PM på saltvannsforum.no...
|
|
|
#10 (permalink) |
|
solgt 720literen? kan kontakte meg på christian_nyland@hotmail.com
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| HQI og skummer til salgs | glfreak | Selges | 4 | 29th December 2006 10:06 |
| TF 5000 Baby selges i Tromsø | Mack | Selges | 6 | 19th October 2006 06:57 |
| Diverse utstyr - Tromsø | Mack | Selges | 1 | 5th February 2006 16:48 |
| Stor takk... | Endre | Pratemakeren | 4 | 19th December 2005 08:04 |
| rykter om ny "stor" korallsending til stavanger!! | alf-magne | Tropiske Koraller | 8 | 4th December 2004 16:16 |