| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Selger min aquatronica computer grunnet overgang til en annen computer.
Det jeg har er: Hovedenhet Strømskinne med 8kontakter (4jordet og 4små) PC - interface med usb overgang PH interface med probe Salinitetinterface med probe to stk temp sensor Tre stk level sensor to stk temp/level interface en doseringspumpemodul med tre pumper Tror ikke jeg har glemt noe. har ikke tenkt ut prisantydning ennå. kom med bud! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
har aquatronica selv, og må si jeg blir litt nyskjerrig på hvorfor du skal bytte fra aquatronic til en annen computer..... Hva skal du til med nå?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Det er jo en genial computer sånn sett, men synes det er ganske begrenset med funksjoner samt at det blir fort kabelkaos.
Så det blir nok GHL ProfiLux Plus II jeg går for, muligens aquatronica i tillegg hvis jeg ikke får rette prisen. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Spørsmål ang Aquatronica | Frogfish | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 29th May 2008 15:03 |
| Aquatronica Akvariecomputer | koper68 | Selges | 2 | 11th May 2008 06:42 |
| Aquatronica spm. | joachimB | Lys, filtrering & annet utstyr | 7 | 10th June 2007 18:47 |
| Aquatronica update | Robin | Lys, filtrering & annet utstyr | 3 | 1st April 2007 21:39 |