| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Grunnet overgang til større kar legger jeg følgende ut for salg:
Elos Aqua planet II 4x24w T5 70w HQI med hengefeste. Ca 6mnd gammel. nypris: ca 9000,- Selges for 4500,- Bud? TMC v2 400 skummer med pumpe og feste. (veldig stillegående) For akvarier ikke større enn 250liter etter min mening. Kr 1000,- 132ltr resun akvarie med møbel og overrenn til sump på 45 ltr. Sump står i kabinettet der alle vegger er kledd med lydisolerende materiale.VELDIG effektivt materiale. Avtrektsvifte i kabinettet. Det er også boblefeller i sump. Selges helst samlet, da følger også med UV filter , et heimlaga kullfilter som alt er satt sammen med pvc rør og et nitratfilter fra CT. Samlet pris: 7000,- Jeg vil ikke selge med engang da det nye karet må først komme i hus. og det levende må over i nytt kar og. Men er noen interessert send meg en pm så blir vi vel enige om tidspunkt for salg. Bilder og info om karet: http://saltvann.aquafreaks.no/Forums...ic/t=2047.html Akvariet med møbel sendes ikke. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Lampe: 3000,-
Akvarie m/møbel,sump osv. 2000,- Skummer: 1000,- Er kanskje ikke rette tia på året... eller er det kanskje jeg som er utålmodig :lol: |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Akvarium med møbel og sump går billig! Da det bare står i veien. Et perfekt kar for nybegynneren eller som refugium hos en som allerede har kar. Tar imot skambud her folkens, men ikke overdriv
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Eller karantenekar ? :-)
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
1000,- for hele rukle? |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Bump
Kar med kabinett, sump, rørdeler og lys står fortsatt å samler støv... |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
kan få med AZOO vifte og, som kan settes på kanten av akvariet.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
på avbetaling da? hehe
Må få det vekk da nytt kar kommer på dens plass i helga.. Veldig sesongbasert denne hobbyen merkelig nok :-) |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Hei.
Kan du vise meg bilde av akvariet? Jeg er nybegynner, og ønsker å kjøpe meg kar |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Selger komplett red sea max med alt. | kimnielsen | Selges | 6 | 2nd February 2008 10:51 |
| Komplett Red Sea Max selges | kimnielsen | Selges | 0 | 4th September 2007 20:39 |
| Komplett 250L akvarium med sump | Endre | Selges | 1 | 12th August 2007 23:52 |
| komplett Akvarie 160L+sump | Andreas | Selges | 9 | 19th February 2006 14:00 |
| fra 200l u/sump til 200l m/sump:)+spørsmål til reptilus | alf-magne | D.I.Y Gjør det selv | 26 | 10th January 2005 00:41 |