| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
grunnet totalhavari i akvariet selger jeg unna en del utstyr da jeg ikke setter opp akvariet igjen før over sommeren tidligest!
2 stk aquamedic oceanrunner 2500 500kr per stk 2 stk 1*150 aquamedic spaceligth 1500kr per stk(gammle pærer) vil tro målene er ca 62*18cm (1 lampe er reservert) forstatt 1 igjen 1 stk aquamedic kalkvannsmikser 1000kr (se linken under) link til mikseren (solgt) 1 stk aquamedic multi 1000 med ny ocanrunner ph 2500 pumpe.(bare pumpa kosta 1300) hadde tenkt meg 1500 for denne! (solgt) 1 stk 2*24/36w acardia t5 sett med to stk artinic blå lysrør(7-8mnd) reflektorer følger med. hadde tenkt 800kr for dette. (reservert) gi meg et vink på tråden her eller på pm så svare jeg fortløpende mellom ryddingen her!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
ingen som har fått ferie-penger enda? :cheesy:
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
hmm.. Kjipe saker, hva har skjedd denne gangen ??
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
bare og hive ut karet når jeg kom hjem å nå blir det og bytte parkett i hele stua. men om du vil kan du sponse mitt neste kar med og kjøpe noen av "loppene" jeg har for salg over :mrgreen:
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Det var da sykt hvor mye uflaks du har hatt med akvariet det siste året.. Dessverre er akvariekontoen min foreløpig tom..
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
nytt oppsett er i planene, men blir ikke før til høsten. planen er og bruke samme karet om jeg ikke får solgt det. har solgt unna litt av det gammel utstyret og begynnt og kjøpe inn nytt. i dag kom det ny skummer i hus: http://www.finsreef.com/product.php?...cat=253&page=1
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Ser jo bra ut den skummeren. Er dette en relativt ny modell? Leste for litt tilbake siden at H&S skulle komme med noen gode skummere.
Døde alt på levende steinen og da? Du kunne jo prøvd å kjøre den igang igjen frem til karet skal opp igjen da... Phytoplanktonen, kjører den ennå? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
stenen stinka mildt sagt forferdelig så den satte jeg ut i en bøtte. planen er og bygge opp et par søyler kansje med overheng som jeg skal montere i karet og så supplerer jeg med med noen kilo med ny sten når jeg kjører i gang igjen. phytoen var helt død etter ca 2 dager uten lys og luft.... :frown:
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
bump igjen!
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ryddesalg, Computer, Doseringspumpe og HQI | Frogfish | Selges | 3 | 12th October 2007 11:21 |