| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Upraktisk og tungvindt kalkvannsmikser fra Aqua Medic selges.
Den har bare vært i bruk i ca 1 månde. Kan sende. Pris: 1500kr |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hmm..du skulle nok ha kjøpt en sånn som jeg har, men da er det fint å ha en sump også
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hmm...hva med å tilsette flytende kalsium og bruke buffret RO-vann for å etterfylle? Hvis du fortsatt plages med at doseringspumpen forsøker å lage oversvømmelse kan du sette den på en timer så den. f.eks bare går x min pr dag, selv om du altså bruker en nivåføler. Pumpen tar bare tre liter i timen, så det er begrenset hvor mye skade den rekker å gjøre på kort tid
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Derfor er jeg ytterst ærlig i min omtale av AM så flere skal slippe å sitte med skjegget fult av postkasser, kinderegg kvalitet med dårlig design.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kan ikke si jeg har sett så mange av dine omtaler av AM-produkter... For øvrig lager de jo ikke bare dritt, jeg var veldig fornøyd med AM TF 5000 Baby-skummeren min som nå bare står og venter på at noen med større akvarium skal forbarme seg over den (Hint Hint)
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Tror jeg bare kan glemme å få solgt denne nå... men den gjør jo jobben sin :cheesy:
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Neida de lager ikke bare dritt, de lager litt søppel også på en god dag.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aqua Medic kalkvannsmikser | farshad | Selges | 1 | 16th March 2008 00:50 |
| Aqua Medic fosfatreaktor | Mack | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 20th July 2007 11:01 |
| Aqua medic chromis. | Maino | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 18th March 2007 13:23 |
| ødelagt aqua medic kalkvannsmikser.... | alf-magne | Lys, filtrering & annet utstyr | 2 | 25th August 2004 23:00 |
| aqua medic 1000 multi | laffen | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 24th March 2004 20:32 |