| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei
Jeg skal selge: Deltec KM 500 helt ubrukt 2000 kr Deltec Rowa Kalk til kalkmikser 3 kg 200 kr IKS Aquastar Vario 4 plus HELT NY med Garanti 2000 kr |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Deltec KM 500 helt ubrukt 2000 kr SOLGT !!!!
Deltec Rowa Kalk til kalkmikser 3 kg 200 kr SOLGT!!!! IKS Aquastar Vario 4 plus HELT NY med Garanti 2000 kr |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
IKS Aquastar Vario 4 plus HELT NY med Garanti 2000 kr
Setter denne ned nå til 1800 kr Selger også Aqua Medic Doseringspumpe SP3000. til 450 Ikke brukt HELT NY |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
Har du gjort innbrudd i en dyreforetning eller angrer du på innkjøpene?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
He he
Kunne nesten tro det. Men det er nok mange impuls kjøp som jeg har gjort. Nå har jeg bestillt Grotech III dosering. Så blir det balling. Derfor selger jeg unna litt. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
hvorfor bruker du ikke iks`n til balling? er litt nyskjerrig siden jeg akkurat har gått til innkjøp av en slik en selv. Har du funnet ut noe negativt om kombinasjonen iks og balling?
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Div ting selges | kimnielsen | Selges | 0 | 5th May 2008 12:42 |
| Lurte på et par ting | Chefkarli | Ny til Hobbyen | 5 | 10th September 2007 08:13 |
| en liten ting om en anemone | svein | Klovner & Anemoner | 10 | 10th May 2006 01:39 |
| gjort ting for fort???? | Pratemakeren | 8 | 23rd February 2006 19:18 | |
| Nye ting, nye muligheter | Frogfish | Informasjon! | 0 | 25th February 2005 03:10 |