| Selges Forum for privat salg av akvarierelatert utstyr eller dyr. Forsendelser, ruter etc kan postes i forumet Pratemakeren! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hei,
Jeg selger min oppsett av nanoreef til en rimlig pris, oppsettet inkluderer skummer, luftpumpe, sirkulasjonspumper, 70l juwel akvarium, levende stein, levende sand, 2 stk klown fiksker, parasitt fisk, heremitter snegler og boksereke for en rimlig pris. Grunnet salg muligens flytting til utlandet. Bor i Bergen og må hentes. Jeg har hatt opsettet i ca 4 mnd. Pris 5000 eller bud. mvh Kenneth |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Hvor mye stein har du og hvilke fisker? Det er det levende jeg er intressert i...
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Hva slags lys har du ?
Hvilken skummer ? |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
ca 9kg med levende stein og 10 kr sand, parasit fisk, 2 klovn fisker, 2 snegler, 4 heremiter, anamon, og bokserreke.
skummer berliner eldre type lys, tror det heter t8, har marina glow og daylight på 10000 kelvin. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Hei igjen, masse jobbing i jul men skal nok svare på alle spørsmåler.Jeg er ikke sikker på hvilken type, men det er den som er mest hardfør og let å håndtere med, skal se om jeg kan poste en par bilder senere idag.
mvh Kenneth |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Flott
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Halloen alle sammen, jeg har tatt noe bilder i fra mobilen min.Men får ikke de lastet opp til forumet. Dere kan selfølgelig sende meg Deres email adresse så kan jeg sende bildene som filer. Eller vis noe har lyst å forklare meg hva jeg skal gjøre for å få dem frem på siden, så skal vi nok ta et forsøk.
Jeg har tatt ned prisen til 3500kr, må kvitte meg med den straks.Bud aksepteres. mvh Kenneth |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
gir dg 1000 kr for dt
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Levende stein tilsalgs | gla | Selges | 6 | 13th January 2008 11:59 |
| 720l Akvarium Zooline tilsalgs kr. 1000 | gla | Selges | 6 | 10th November 2007 19:31 |
| Fisker som hoppe ut av karet | yvonne_89 | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 15th August 2007 21:35 |
| skummer tilsalgs | glfreak | Selges | 3 | 5th January 2007 23:46 |
| dragefisk og andre fisker. | Nemina | Ny til Hobbyen | 2 | 22nd July 2005 12:29 |